HannamedQ

Alla inlägg under juni 2012

Av Hanna - 29 juni 2012 14:49

Heej nu sitter ja med Lina i min säng o gör inte så mycke faktiskt:)

Idag har vi vart ute o sprungit ja har packat o ja har duschat bingo<3

Ikväll åker ja ju till stockholm o ja kommer hem om 12 dagar senast! Men ja ska fråga mamma om ja ska ta med datorn o då kommer ja blogga o så annars får ni vänta:)♥

Hejdåååååå♥

 

Bingo som liten valp^^<3

Av Hanna - 28 juni 2012 18:27

Heej nu ska ja snart ut o springa med ellen men ja tänkte blogga lite först<33

Idag har ja passat moa o vart med lina<3

Ja o lina har sprungit ätit kex choklad o gjort ansiktmask jätte mysig dag. <3

O imorn ska ja springa med henne igen♥

O sen kommer ja ju inte blogga när ja e borta men ja bloggar så fort ja kommer hem!!:D

Hejdåå<3333

 

Har lite bild brist:(<333

Av Hanna - 27 juni 2012 22:06

Heeej, nu har jag preci vart ute o sprungit med Nova<3

Vi spran runt lillsjön, mysigt o så stretchade vi efter<3

O imorn blir de ut o springa med Lina<3 ska bli supermysigt<3

just nu sitter ja i min säng o äter glass o chattar me nova o alice<3

hejdåå<333

 

Av Hanna - 27 juni 2012 18:56

Heej just nu gör jag ingenting<33

Idag har ja vart med dom roliga tjejorna lisa alice o nova vi har vart på donken<3

O Lisa  har druckit sin "goda" drink<33

O imorn ska ja va med lina vi ska springa o ha mysigt<33

Ja tror att ja ska va med henne på fredag innan jag åker<3

Hejdå<3333

   

jag älskar er o vi får inte sluta vara med varann för att vi inte går i samma klass längre!!<333

Av Hanna - 27 juni 2012 11:12

Heeej, just nu har jag precis duschat o gjort mig iordning lite<3

Vaknade ganska tidigt för jag vaknade av att Moa o Ellen skrek (väldigt högt)

Jag tror att hela gatan hörde haha<3

Lisa om du läser detta inlägg så ring mig nu!!! De e viktigt!!!♥

Ja men idag ska ja va med lina o lisa, vi ska ha jätte kul!<3333

Sen som sagt åker ja iväg på fredag kväll till stockholm så ja kommer inte uppdatera förns när ja kommer hem o ja vet inte riktigt när ja kommer hem så....<3

Ja men iallafall ska ja gå o äta frukost o så nu så hejdåå♥:D

 

ja ungefär så där såg de ut när ja ramlade av Chivas!<3 sööt^^<333

Av Hanna - 26 juni 2012 19:05

Heeeej, jag hade inget att göra så jag passade på att blogga!

Har ätit middag vi åt tortellini (stav)♥

de va gott allefall<333

Sen har jga suttit med ellen i soffan o kollat på bilder för vi ska till skara sommarland nu, eller ja vi ska de när vi åker till stockholm o göteborg o de dära<333

Ska bli sjukt kul <3

O nu sitter Pua o spelar gitarr:)<3 Sötunge

Ikväll ska ja väl inte göra någonting kanske kolla på tv elr något<3

O längtar ju till imorn, eftersom dagen tillbringas med mina kära bästa bästisar♥

aa men hejdåå<3333

 

MIN sötnos^^<3

Av Hanna - 26 juni 2012 16:25

Heej nu sitter ja i min säng o skypar med Lisa!:)♥


Har precis städat HELA mitt rum o dammsugit o dammtorkat, FETT STOLT!!

Idag har ja passat moa från 08:00-14:00

Vi har haft jätte kuligt o lekt

Imorn ska jag imorn ska ja va med Lisa o Lina en stund tror jag!:D HAr inte vart med Lisa på typ as länge o de va typ bara imorn de gick en stund så vi passade på.<3

Sen på torsdag ska ja passa moa o va med lina<33333333

Hejdoo kanske uppdaterar mer ikväll:D<3

   

mina fina tjejer(ignorera mig!)<3

Av Hanna - 25 juni 2012 22:49

Ha ha hej de e jag igen, ni kanske vet vem jag är?♥

 

Ne men nu sitter ja med lina i min säng o äter "go macka" ♥ haha de är vad vi i min familj säger:D

 

Imorn ska ja o Lina passa Moa Poa vi får se vad vi hittar på, kanske leka kissemiss som hon säger<3 haha hon e så sööt ♥

Men ja kanske bloggar imorn bitti annars kommer de på dagen! hejdooooo<333

 

   söööta Puua<33

 

 

 

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards