HannamedQ

Alla inlägg under juli 2012

Av Hanna - 28 juli 2012 13:44

Heej nu sitter ja i min säng o kolla på OS<3

Jag kollar på datorn o de är ridsport:D<3

Men tyvärr så går de inte så bra för svenskarna:(

De började klockan 11 o håller på till 18 tror jag o ja ska kolla på hela:D<3

Ikväll ska vi åka ut med båten utanför yran:D<3

Gjorde vi förra året också:)

O så funderar ja på att gå ut o springa<3

Men de känns så jobbigt;)

Nu ska ja fortsätta kolla så hejdååå:)<3

 

<3^^<3

Av Hanna - 27 juli 2012 19:04

Heej nu sitter ja i min säng o gör inte mycke<3

Klockan 10 imorse kom vickan till oss<3 vi va inne på datorn o spelade kort:D<3

Sen åkte vi på stan för ja skulle köpa skor men de blev lite mer:)

Jag köpte ett par skor 3 bikini delar o ett par shorts<3

Vi gick till badhusparken o där kastade vi kossor i hål o ja körde 2 gånger o vann en kossa o en frisbee <3

Ellen vann en kossa o vickan ingenting<3

O så körde ja o ellen nån sak o ja vann!!!!

O så mötte jag många ja kände på stan:D

Sen åkte vi hem o har vart ute o ja<3

Men nu ska ja gå hejdåååå♥

Av Hanna - 26 juli 2012 19:54

Hej du sitter ja o bingo i soffan o kollar på so you think you can Dance<3
Bra<3
Imorn ska ja va med Vickan<33333
Ska bli as kul
Men nu måste ja dra hejdå<33333

Av Hanna - 26 juli 2012 15:52

Hej nu har ja nyss kommit hem från stan!<3

Imorse passade ja ju Moa från 8-13 <3

Vi bakade chokladbollar o MYCKE ANNAT!!

Sen skulle pappa o moa på stan o skulle köpa nån sladd o ja följde me eftersom de e rea!!<3

Jag köpte 2 tröjor o lite annat:)<3

O nu sitter ja bara här o gör inte mycke<3

Imorn kanske ja ska va med Vickan:D<3

Eller så ska ja va me Emilia:D<3

Men nu ska ja gå hejråååååå! :D<3


Av Hanna - 25 juli 2012 23:02

Heje nu ska ja bara skriva ett inlägg o sen ska ja faktiskt gå o lägga min eftersom ja ska jobba imorn:)<3

Igår va ja me Elina<3 Vi kollade på 4 filmer, vi kolla de på LOL (2ggr) New years eve o mean girls!<3

Sen sov hon hos mig o idag har vi inte gjort så mycke<3

Imorn ska ja ju som sagt jobba o så ska ja ut o springa o så måste ja på stan!<3

Nån som vill gå med mig?

Sen på fredag ska ja kanske va me Vickan elr ngt<33333

Men vi hörs tjarå<3

 

Min nya bakgrund<3333 så söta^^<3

Av Hanna - 23 juli 2012 20:58

Hej. Nu sitter ja i soffan o väntar på att criminal minds ska börja! Idag har jag sprungit åkt båt o vart med Moa<3 imorn ska jag först passa Moa (sommarjobb) o sen ska ja va med Elina:D<3 har inte träffat henne på länge så de ska bli jätte kul! Bloggar mer imorn hejdå<3

Av Hanna - 22 juli 2012 11:54

Heej nu sitter ja i min säng o äter frukost:)

Min frukost blev tigers hallon yoghurt o crunchy (stav)

Idag ska ja va me nova o lina.

Vet inte riktigt vad vi ska göra

O nån gång i veckan ska ja va med Emilia:D♥

Har inte träffat henne på jätte länge så ja längtar!!!!

Jag kommer inte blogga så mycke i sommar för man vill ju göra andra grejer oxo när de e sommarlov!

Hejdå <3

       

Av Hanna - 20 juli 2012 17:36

Hej jag bloggar inte nu för ja har mått piss i några dagar nu o har därför ingen lust!

De e sommarlov ja kommer ha kvar bloggen men ja kommer nt blogga så mycke!

Kommer ni ihåg inlägget som ja sa att de kanske skulle komma upp en sak här på bloggen lite senare?

Ja håller fortförande på med de o ja de e bara ja som vet om de!

Men om de blir något av de så kommer de absolut upp här på bloggen men tills ni får veta om de blir nåt av de får ni vänta.

Men nu ska ja dra o göra nåt så hejdå!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards