HannamedQ

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 31 maj 2012 16:09

Tjenaa tjena, nu sitter jag i linas säng o lyssnar på musik<3 På skolan gjorde vi inget speciellt, efter skolan så åkte jag, lina o lisa på stan o köpte grejer till klassresan!<3 Orkar inte skriva mer hejdoooooooooo<333333333333333333333

Av Hanna - 30 maj 2012 18:58

Heej nu har jag precis ätit!<3 Vi åt pommes o körv<33 På ridningen fick jag Ariel (igen)!<3 Vi red barbacka o de va super roligt<33 Först så kom jag typ inte upp för jag kunde inte hoppa så högt! hehe, sen skrittade vi lite sen började vi först rida lätt sen satt vi ner i traven!<3 De va jätte kul<3 Sen skulle vi sätta oss i damsadel!<3 Vickan ramlade av 6 gånger på hela ridlektionen hahahahahh!<3 Själv ramlade jag av en gång för att hon drog ner huvet. I slutet så galopperade vi lite o så skulle vi göra en "tävling". den gick ut på att man skulle trava i damsadel!! Men jag vann!<33 Haha. hejdoooooooooooooooooooo<333333333333333333333333

Ariel^^  

Av Hanna - 30 maj 2012 14:24

Heej nu sitter jag i soffan o har kommit hem från skolan! Vi tränade den tråkiga vårshowen o lite annat! Snart ska ja på ridning o de är ju häst byte så jag är ju jätte nyfiken på mvilken häst jag får. Men jag hoppas på Sabissa eftersom jag inte har ridit henne på typ 2 år! Imorn ska ja va med Lina o vi ska typ köpa grejer till klassresan i helgen. o så ska hon sova hos mig o sen ska ja va med nova på fredan o sen ska lina sova hos mig igen. Hon ska sova hos mig för att jag är ensam hemma!<3 Hejdooooooooooooooooooooooooooooo<333333333333333

Av Hanna - 29 maj 2012 18:33

Heej nu har jag kommit hem från farmor o farfar o sitter i mitt rum o tar de lugnt<3

På skolan har vi inte gjort något speciellt. men de va morgan IGEN på slöjden!! Efter skolan gick ja till farmor o farfar, vi fikade (tårta bulle kakor) o hade mysigt<33 Imorn blire ridning o de är ju som sagt häst byte är lite nervös men ja hoppas att ja får sabissa!<3 För jag har inte ridit henne på typ ett år nu! Men ja får se vem de blir! O på torsdag ska ja va me lina o hon ska sova hos mig o sen ska vi på klass resa till helgen<3

hejdooooooooooooooooooooooooo<3333333333333

Sabissa^^  

Av Hanna - 28 maj 2012 18:15

Heej blev lite fel i inlägget innan de va den första videon<33

Av Hanna - 28 maj 2012 18:03

Heej nu har jag precis ätit amerikanska pannkakor!<3 Innan de va ja ju med Lisa, vi va ute va på ica kollade på massa roliga klipp på youtube!<3 vi hade jätte kul<33 tänkte lägga upp 2 videos sen mitt nummer o när jag klättrade på cirkusen<33 Imorn ska ja till farmor o farfar o på onsdag ridning, men de är häst byte =( O imorn ska ja ringa johanna hejdooooooooooooooooooooo<333333333333333333333

där är dom jag klättrar på den andra videon o i tyget till vänster<33
 
 

Av Hanna - 28 maj 2012 15:30

Hej nu sitter ja hos lisa o svullar godis! På skolan hade vi gympa (elljusspåret) tråk! O så har vi haft typ religion. 

efter skolan gick ja o lisa hem till henne, så gick vi till ica. jag köpte en daim marabou o så delade vi på en got o blandat surt<3 mums o nu gör vi ingenting hejdooooooooooooooo<333333333333

Av Hanna - 27 maj 2012 20:07

Heej jag har ju inte kunnat blogga så mycke den här helgen men jag berättar nu vad som har hänt. 

I fredags har jag ju redan berättat.

Lördag: Först cirkus föreställning gick super blev bara lite varmt, mina kusiner kollade o min farmor o farfar mina kusiner tyckte att jag såg ut som en kines. Sen åkte vi hem till kusinerna o åt middag (grillat). Sen kollade vi på eurovision songcontest. O som ni redan vet så vann ju Loreen! Sen sov jag där!<3 Jag o vickan blev väckta klockan 7 o då satte vi på oss ridkläderna o åkte ner till stallet med moster<3 När vi kom dit gav vi först alla hästar lite hö o sen kraftfoder<3 Sen åt vi frukost o sen släppte vi ut alla hästar i hagen!<3 De va jätte mysigt!<3 Sen åkte vi hem o hoppade studsmatta o hade kul!<3 Sen for vi till stallet igen för moster hade lunchen oxo<3 Vi plockade jätte mycke gräs åt deras häst<3 O sen kollade vi på en hopp träning<3 Sen åkte vi hem o åt luch sen skjutsade dom mig till cirkusen<3 De va ju sista föreställningen o de va ju tråkigt!=( Men de gick bra utom att jag höll på o svimma för att de va så varmt inne i tältet. Sen tog vi kort på hela cirkusen o på våran grupp. Kanske kommer bilder sen<3 

Sen åt vi middag hos farmor o farfar<3 O nu sitter jag här! O jag är "ledsen" för att cirkusen är slut. Cirkus = mitt andra hem<3 O imorn blir de skola o sen vet ja inte vad ja ska göra!

hejdooooooooooooooooooooooooo<33333333333333333333333333333

<3  

Ovido - Quiz & Flashcards