HannamedQ

Alla inlägg under augusti 2012

Av Hanna - 31 augusti 2012 20:07

hej nu sitter ja i min säng o diggar musik<3

Har läst VÄLDIGT mycke inlägg på olika bloggr:)

Så ja kom på att ja kunde uppdatera lite också:)

Men nu är de de att ja inte vet va ja ska skriva



ja ja vet några har skickat lite frågor med this or that frågor kör dom nu


hund/katt

Ponny/häst

Essmeralda/freja

dator/tv

läsa bloggar/blogga

Primus/bingo (båda betyder otroligt mycke för mig så de kan ja inte välja mellan<3)

nellieberntsson.se/dressyrmupparna

dressyr/hoppning

höga hinder/låga hinder

galopp/trav


ja de va några frågor hejrååååå<3333


Av Hanna - 31 augusti 2012 15:17

Hej nu sitter ja i soffan o äter kaka<3
Idag på skolan hade vi gympa matte svenska no bild typ:)
Idag är de fredag o en vecka av skolan har gått
På måndag ska ja till tandläkaren
PÅ MOAS FÖDELSEDAG!
Nu ska ja mysa med bingo hejdå<3333

Av Hanna - 31 augusti 2012 15:17

Hej nu sitter ja i soffan o äter kaka<3
Idag på skolan hade vi gympa matte svenska no bild typ:)
Idag är de fredag o en vecka av skolan har gått
På måndag ska ja till tandläkaren
PÅ MOAS FÖDELSEDAG!
Nu ska ja mysa med bingo hejdå<3333

Av Hanna - 30 augusti 2012 16:23

1: Jag är en skype nörd;D


2: Jag börjar mitt sjätte år i cirkusen nu<3


3: Jag älskar mina kompisar/bästakompisar


4: Jag har haft 4 hundar om man räknar med Bingo oxo<3


5: Min favorit blogg är Nelliberntsson.se


Hoppas ni lärde er något nytt om mig<3

Av Hanna - 30 augusti 2012 13:27

Hej idag hade vi ju utflykt med klassen:)

Vi cyklade först till minnesgärdet o lekte två lekar sen cyklade vi till lillsjön där vi lekte puh pinne o nån grej!

Vi fick korv till lunch o en festis<3

O så gick ja beata ella mathilda o vilma den där skogsrundan o blev skrämd...

vi skulle ju egentligen sluta halv tre så de va skönt o sluta tidigare<3

imorn är de gympa typ haha

nu ska ja gå herå<3

Av Hanna - 29 augusti 2012 15:02

Hej nu sitter jag hemma i soffan<3
Vi slutade halv tre idag
Hade två timmar slöjd
O ikväll blire ridning
Min kusin sa igår att de kanske va häst
Byte:(
Men jaja
Imorn är de cykelutflykt med klassen
Nu ska ja byta om hejdå<3

Av Hanna - 29 augusti 2012 15:02

Hej nu sitter jag hemma i soffan<3
Vi slutade halv tre idag
Hade två timmar slöjd
O ikväll blire ridning
Min kusin sa igår att de kanske va häst
Byte:(
Men jaja
Imorn är de cykelutflykt med klassen
Nu ska ja byta om hejdå<3

Av Hanna - 28 augusti 2012 13:18

Heej slutade halv ett idag (SKÖÖNT!!!)

På skolan så har vi haft musik, matte, engelska vi skulle ha svenska men vi tog ju skolafoto istället;D<3

Jag blev nöjd med skolfotot:)

När ja kom hem gick ja ut med Bingo<3

O nu ska ja äta o lite så

ellen fyller ju år idag<3

Imorse åt vi viol tårta o så fick hon presenter<3

Ikväll kommer gäster:))

nu ska ja gå o äta hejdaa<3


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards