HannamedQ

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna - 31 mars 2012 21:58

Hej nu är earth hour slut o lina hra precis gått hem har haft en jätte mysig o rolig dag<33 Imorn vet jag inte om jag hinner blogga eftersom att jag fyller  12 år!! Ska snart gå o lägga mig för att jag vill bli 12 år snart haha. Imorn kommer kusinerna moster mostersman momma moffa 2hundar gammelmomma gammelmoster typ o hälsar på ska bli kul. o så ska vi äta grillat. MUMS fillibabba<33 haha. Fast jag funderar på om jag ska va uppe till 12 för då fyller jag ju år snart. haha men vi får se hur jag gör. Jag o Lina kollade på gladiatorerna o hade mysigt o Lina: Vill du köpa HASH!! (STAV) haha hejdoooo<33

Lina minns du de här??<33  

Av Hanna - 31 mars 2012 17:28

HEj!


nu e de jag Lina som bloggar åt Hanna!


för hon pratar i telefonen med Emil!!


Hanna: VILL DU KÖPA HASCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha                        

Av Hanna - 31 mars 2012 15:46

Heej nu sitter jag o Lina o kollar på solsidan vi äter godis<3 Idag åkte vi till ica o köpte godis o kinderägg. men vi missa bussen på vägen hem så vi gick hela vägen hem<3 Ikväll är de earth hour o final i  gladiatorerna.<3

Av Hanna - 31 mars 2012 10:32

Heej nu har jag precis vaknat o om typ en timma ska ja va med Lina<33 Hmm vi får se vad vi hittar på kanske köpa godis<33 Imorn fyller jag 12 år!! Jag tror jag kommer få en resa till stockholm i november för då ska jag, vickan, moster o mamma åka o kolla på stockholm horse show. Ska bli så sjukt kul. O så tror jag att jag kommer få nån rid sak eller nåt. Kanske privat lektioner<33 ni kan få se en bild på en väldigt snäll häst<33  

sööt

Av Hanna - 30 mars 2012 14:17

Hej nu e de äntligen fredag<3 Idag på skolan hade vi nån gitar grej o nu vet jag vad som är upp o ner  på den. haha sen hade vi bild. Nu gör jag inget o ikväll e de let's dance<33 Imorn ska ja va med Lina o på söndag Fyller jag 12 år!!

hejdoo

Av Hanna - 29 mars 2012 18:08

Heej nu har Lisa gått hem o vi har precis satt upp studsmattan<33 o ja kan fortförande göra handvolt vanlig volt o halv bakåt volt!<3 Nu har jag vart ute med bingo o nu lyssnar jag på What makes you beautiful. <33Ikväll är de final i bigest loser  sveriges värsta bilförare tror jag. Undra hur "smala" dom har blivit i biggest loser?? Imorn på skolan är de idrott men de är bandy så de ska bli as tråkigt !. men jaja jag kommer väl få en boll jävel i ögat så ja dör men aja<3 min fina söta häst<333   

Av Hanna - 29 mars 2012 14:11

Hej idag va vi på badet istället för duved :( de va inte så kul. Jag tog med en marabou choklad kaka med apelsin krokant<33 gött o en coca cola o 3 kakor. Vi fick pasta sallad till lunch de va ganska gott. Nu är jag med Lisa o kollar på klassfoton<3 va söta vi va. haha har inge mer o skriva så hejdooooo<33





 Om 3 dagar fyller jag 12 år!!!<33

Så söta vi va<33 o lisa är<33    

Av Hanna - 28 mars 2012 18:43

Hej kom nyss hem från ridningen. De va as kul. Vi hade hoppning<3 jippi. Vet inte hur högt vi hoppade men de va ganska högt. Gick super bra o han hoppade varje gång. Först travade vi sen vart de full fart i galopp!!<333 haha men as kul va de. Men nästa gång är de hästbyte :( Jag önskade Power pop (poppe) o Sabissa<33. Nu ska jag snart äta o sen är de final i sveriges mästerkock<33          Några fina bilder på mina söta hästar   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards