HannamedQ

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Hanna - 13 april 2012 19:16

Heej nu har jag precis ätit tacos till middag. de va mumsigt haha<33 Idag åkte jag, ellen, pappa o moa till Mc Donalds o åt lunch mysit o gott. Om 45 min ska jag kolla på let´s dance. Nu plingade de på dörren, undra vem de är. De va farmor o farfar. Hoppas vi ska fika haha. Imorn ska jag va med Lina o på söndag kanske de blir stallet eller nåt annat. Jag får se va de blir. Nu lyssnar jag på lite musik o kollar bloggar. Just de jag har glömt att berätta att i slutet av april ska jag åka på kryssning. ska bli sjukt kul.<3 Men vi ska bara åka till finland. Vi ska åka med Vickan, Alex, Ludde, Wille, Frida, Moster, Thomas, Anna o Jan-Owe. Ska bli så j***a kul. Vickan o alex är mina kusiner, moster o thomas är deras föräldrar. Ludwig (Ludde), Wille o Frida är mina 3männingar o Anna o Jan-Owe är deras föräldrar. Har inge mer o skriva nu så hejdoooo<33333  

Av Hanna - 13 april 2012 15:27

Hej tänkte säga lite sen igår. Igår på kvällen vart jag först rädd sen ledsen. Jag vill inte säga varför för de är lite personligt. Men då är de tur att man har en sån underbar kompis som Lina som hjälper o tröstar. De vart bättre lite senare för jag fick reda på svaret. Som tur va. Tack Lina för att du är en sån underbar o snäll kompis som finns där när jag behöver dig. Du är en av mina bästa kompisar o jag kan lita på dig till 100% Du finns där när jag är ledsen, jag kan berätta allt för dig. Och jag hoppas att du vet att du kan säga/fråga mig vadsomhelst också. Älskar dig<33

Söta fina bästa vän, Men kom ihåg att jag har fler bästisar. Hejdoooo<333  


Av Hanna - 13 april 2012 08:25

Heej, om ni undrar varför jag bloggar så tidigt så är de för att Moa väckte mig. Idag vet jag inte vad jag ska göra men nånting blir de väl. Nu ligger jag i min sköna lilla säng o lyssnar på musik, kollar bloggar, bloggar o kollar kläder samtidigt. Igår klockan typ halv 10- kvart i 11 på kvällen läste jag ut en hel bok!<3 Den va jätte bra den heter StallKompisar. Men om de är nån som vill hitta på något idag så sms:a. Har inge mer o skriva nu men de kommer nån bild jag hittade.    haha söta lilla häst, Arrow

Mina favorit hästar Chivas till vänster o Power Pop (Poppe) till höger<3 hejdooooooooo<333333333  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards