HannamedQ

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna - 28 mars 2012 14:43

Hej idag på skolan har de bara vart tråkigt som vanligt. Men vi fick reda på att vi inte ska till Åre imorn :( Nu ska vi på badet istället med tavel :(( De kommer bli as fullt. Ikväll ska jag köpa godis o sånt till imorn. O om en timme ska jag åka på ridning. Kuuuul<33!! nu kollar jag på tv o de är inge bra aja hejdoooo<3min sötis.


 Just de 4 dagar tills jag fyller 12 år!!!   

Av Hanna - 27 mars 2012 18:29

 Just de faan ja fyller ju 12 år om 5 dagar!!!<33

Av Hanna - 27 mars 2012 18:24

Heej. Idag på skolan så va de basket dag. jag va inte med så ja va hemma på skolan med ante robin lina simone o fanny<3 jag robin ante o lina hade as kul. vi städade lite o ritade osv. På rasten så "bråkade" jag o lina mot killarna med en bandy boll. vi tog den av varann o så. de va as kul. Sen på skolan va de öppet hus. pappa o moa kom o titta men sen fikade vi. Sen va jag med Lina en stund<3 älskar diiig. Mamma kom till dom sen för hon skulle kolla på deras kök för hon ska rita de. hoppas de blir bra för annars blire pinsamt. haha. Imorn ska jag rida min sötfis Chivas<3. Vi har hoppning så de ska bli så jävla kuul<33. Hejdoo      

Några "lite" fail bilder på lilla jag<33

Av Hanna - 26 mars 2012 16:20

Heej kom precis hem<3. Inatt kunde vi ju knappt sova så jag är typ hur trött som helst=(. På skolan hade vi gympa de va ganska kul. Efter skolan så skulle lisa hjälpa mig o städa men då hade mamma redan städat. tack mamma<33. Så de känns inte jätte skönt o åka o ha en as hård träning eftersom jag inte har sovit. Men jag tänker INTE missa den<3. Imorn på skolan är de typ "klassbasket". Men jag ska inte va me<3. För jag tycker basket är så jävla tråkigt. Sen på torsdag ska vi till duved o åka slalom<33. Jag ska åka med Lisa<33. De kommer bli jätte kul. Men vi måste ju va på skolan 7:15 :(. Den backen vi ska åka med är en av mina favvo backar så de kommer nog bli as kul<3. Hoppas jag o vet jag. Sen skulle vi typ få sallad till lunch när vi va där<3 blir väl gott. Hejdooooo<333

<33  

Av Hanna - 26 mars 2012 08:28

Heej. idag har vi sovmorgon till 10. skönt!!<33. Inatt sov lisa hilda o lina hos mig. Vi har haft jätte kul o mysigt<33. Vi har inte kunnat sova inatt, jag sov i ungefär 1 timme sammanlagt. haha o ja vet inte hur dom andra har sovit<3 Vi har flummat hela kvällen o morgonen. O Hilda Hjälp mig innan jag dör!<33 haha Älskar er tjejor<33

Av Hanna - 25 mars 2012 11:15

Heej<3. Vaknade nyss <3 mamma o moa väckte mig för dom tyckte jag skulle vakna=( Nu äre sommartid iallafall<3. Igår följde inte linn o lucas med:D Jippi. Sen ska jag va med Lina. O Lisa o Hida skulle typ spela basket men när dom va klar skulle dom komma till oss. Sen ska vi sova hos mig o ha mysit. Älskar er<3 Nu kollar jag lite bloggar o då kom jag på att jag oxå kunde göra ett inlägg. Smart va?. <3 Har typ inge mer o skriva nu så hejdå<333

Sööta lilla Lina<3  

Av Hanna - 24 mars 2012 18:57

Hej. va nyss ute med bingo o nu lyssnar jag på as hög musik :D Snart kommer linn o lucas fast ja vet inte om lucas kommer för de blir ju lite svårt för han o gå. Ikväll ska ja se gladiatorerna. Nu smsar jag med lina oxå<3 älskar dig<33. Kommmer inte på nå mer o skriva så hejdå<33Nån fail bild på mig o vickan<33


Av Hanna - 24 mars 2012 14:26

Heej<3 Lyckades somna om i soffan o jag vaknade av att Lina skickade ett sms till mig 12:20 tror jag de va. Vi sms:a en stund. Sen satte jag mig i soffan med moa o kollade på phineas o ferb<33. Sen kom momma moffa o Doris o hälsade på. Och som vanligt fick jag o ellen pengar av momma. fick 100 kronor<3. Tack världens bästa momma o moffa. Sen fikade vi ballerina kakor o saft. Ja på måndag äre ju sovmorgon som ni vet. Sköööönt<33 O jag ska sova med dom bästaste. Vi ska ha mysigt o kul som fan. (hoppas jag)<33. Älskar er. nu kommer en bild på doris, moa o bingo<33      

mina söta små kompisar<333

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards