HannamedQ

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna - 24 mars 2012 08:25

Hej idag ska jag inte göra någonting så om nån vill hitta på nåt så sms:a eller ring. Imorn ska ju Lina lisa o Hilda sova hos mig ska bli as kul. <3 Moa väckte mig klockan 8 o jag kunde inte somna om:-( så jag är as trött<3 nu sitter Moa o pappa o kollar på youtube på min dator så jag fick blogga från mobilen. De är lite jobbigt men de går ju också;-) haha men nu har jag typ inge mer o skriva så hejdooo<33333333333

Av Hanna - 23 mars 2012 17:17

Hej idag på skolan har vi inte gjort nåt roligt. De va typ en konsert som lisa va med i<3. Sen efter skolan drog jag lisa o jullan ner på stan. Köpte en parfym o godis typ. Nu sitter jag lisa o julia o inte gör nåt. Vi träffade elina o lina på stan<33 hejdåå<33  

<33  

Av Hanna - 22 mars 2012 15:55

Heej idag på skolan har de bara varit tråkigt som vanligt=( På skolan kom jag på att jag hade glömt nyckel så jag skulle bli utelåst om jag gick hem. Så jag skickade ett sms till mamma o pappa men ingen av dom kunde komma med en nyckel. O farmor o farfar va inte hemma. Så snälla Lisa sa att jag kunde va med henne tills nån kunde hämta mig<33 Så vi gick dit o åt mellis. Gött<3. Sen halv 4 kom pappa o hämta mig. Tack Lisa för att jag fick va hos dig när jag behövde dig<33. Ikväll ska jag va med Lina<33 Kul. På måndag har vi sovmorgon till klockan 10. skönt. Då ska Lisa, Hilda och Lina sova hos mig<33 mysigt. nu har jag inge mer o skriva hejdoo<33

sööta Lilla  Lisa<33  

Av Hanna - 21 mars 2012 18:47

Hej kom precis hem från ridningen. Gick jätte bra. Vi tränade sittben o gallop:D. Nästa gång är de hoppning, JIPPI. Nu sitter jag och skypar med Hilda o sms:ar med Lina<3 Snart ska jag träna läxan o äta. Ikväll är de sveriges mästerkock<3 Aja hejdooo<3  Fina Hilda<3

F   Coola Lina Fula jag     Och min sötfis<33

Av Hanna - 21 mars 2012 15:43

Heej. Idag på skolan har vi inte gjort något speciellt. Efter skolan så åkte jag och lina på stan en snabbis. Vi mötte hilda o elise påbussen så vi satt med dom. Jag köpte en jacka på Bik Bok. Förlåt Lina om jag inte fick köpa en lika som du<3. Om en kvart ska jag åka på ridning o rida Chivas som ni kanske vet. Nu har jag inge mer och skriva så hejdåååå<33


Min älskling<3  

Av Hanna - 20 mars 2012 17:37

Heej<3 Idag på skolan har vi haft slöjd fick ingen hjälp så de va inge kul:(. Sen efter skolan gick jag till min farmor och farfar. Moa va oxå där för pappa är i sundsvall och kan inte hämta henne därför. Jag, farmor och moa bakade rulle bulle som jag kallar de men de heter rulltårta. Igår på min cirkus hade vi 2 vikarier för mina tränare va borta. Vi tränade till föreställningen men dom ändrade ALLT! så nu ska vi dansa o massa grejer helt plötsligt. Men snart ska jag äta pizza. Och imorn ska jag rida min älskling CHIVAS!!<3

SÖÖT va<3 hejdooo <33  

Av Hanna - 19 mars 2012 14:57

Heeej<3 Idag på skolan har va varit på badet. Va ganska kul vi fick ju sluta tidigare iallafall. Jag va med Lisa där o vi bastade o hade mysit. Sen efter skolan är jag med Lina o äter kaka<3 mums. Ikväll blire cirkus<3 JAG HAR LÄRT MIG GÅ NER I SPAGAT. :D Är sjukt glad. HEJDÅÅÅÅÅ<33

Coola Lina<33  

Av Hanna - 18 mars 2012 09:54

Hej idag kanske jag ska följa med mina kusiner till badet<33 kul. Om jag inte ska de så vet jag inte vad jag ska hitta på idag men de får vi se. Imorn är de Skola(trååk). Men vi ska till badet iallafall. Sen kanske jag ska jag på Cirkus träning<33 Vi ska träna till cirkus föreställningen i vår. kul!!. Låten jag tror vi ska ha heter Sail och de är Awolnation som "sjunger" den<3 Om nån inte har nåt att göra idag så ring!!<3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards