HannamedQ

Alla inlägg den 25 augusti 2012

...

Av Hanna - 25 augusti 2012 16:29

Jag orkar inte mer längre

Ni kallar mig fula saker skriver taskiga saker till mig fasst många av er som gör de inte ens känner mig

Jag tycker att ni ska lära känna mig innan ni skriver sånt där!

Ni kallar mig ful äcklig bortskämd konstig, många av er tycker jag är konstig för att jag går i lite annurlunda sporter!

Men låt mig göra de de är mitt val!

Jag får inte många gillningar på tillexempel mina facebook bilder men jag vågar lägga ut bilder som är lite annurlunda jag försöker inte va perfekt. Jag lägger ut bilder på kanske mig o en häst ja tycker jötte mycke om eller nåt i cirkusen.

Jag är hellre mig själv än nån som FÖRSÖKER vara som alla andra...

jag har MIN klädstil ja använder skor JAG tycker om.

Jag är mig själv o INGEN ANNAN 

jag tror att många av er som skriver taskiga saker till mig o så jag tror inte att ni är er själva

min mamma o pappa har lärt oss att satsa o tro på oss själva!

Men ja hoppas att många av er tänker till om de e bäst att va sig själv eller låtsas va nån annan!

De va de ja ville säga!...

 

de här är den jag är, låt mig vara den personen!



Vill bara säga de här Lisa Låsgårdh ja saknar dig jätte mycke men vi ses på måndag i skolan<3

Malin Lassila: saknar dig jätte mycke den stunden vi va med varann vi skrattade mycke minns du dektektivbyrån o vem vill ha en gren?<3

Emilia Wimmerqvist: Saknar dig måste ses snart<3

Emilia Sten: Saknar dig jätte mycke syns på onsdag!<3333


Av Hanna - 25 augusti 2012 11:28

hej ja vet att de inte har varit någon uppdatering men som ni kanske vet så har ja vart borta i 1,5 veckor<3

På måndagen den 13 augusti åkte ja till aspås för att va på ridläger i 4 dagar!

När vi kom dit fikade vi o pratade:)

Sen skulle vi välja hästar jag tog direkt dottla eftersom att ja hade ridit henne förut o när ja red henne kändes allt så perfekt

precis när ja skulle sätta på henne sadeln så ja såg vi att hon hade tappat en sko så ja fick inte rida henne=(

Jag tog då jack som är en fjording/arab han har varit dressyr häst o väldigt snäll va han<3

vi galopperade mycke o de va jätte kul<3

På tisdagen vaknade vi åt frukost o så sen skulle vi välja hästar igen 

jag fick eldigh som är en liten islandshäst<3

Jätte snäll va hon o vi red en heldags tur

Efter halva vägen bytte ja o ella häst o då red jag islandhästen gydja<3

Ganska lat men underbar att rida<3

Galopperade mycke<3

Nästa dag red jag en heldags tur på gydja de va hur kul som helst<3

o nästa dag skulle ja få rida dottla ja va så glad o vi han rida i kanske 15 min innan vi såg att hon hade ett sår så ja fick inte rida henne längre men då fick jag ta travaren peaken<3

han va snäll men lite för snabb i traven haha men de e ju såklart att han e<3

nu kommer bilder sen lägret

  Eldigh

  Jack    Dottla<3   Dagur   dottla   peaken   fengur   teitur eller som vi sa fejtur  jag o dottla<3





direkt när ja kom hem därifrån åkte ja till spanien<3

vi har badat mycke solat ätit vart på aquapark (hurkulsomhelst<3)

men de finns inte så mycke o säga därifrån o juste vi shoppade mycke igår innan vi åkte hem<3

bilder kommer på allt ja köpt 





o på måndag e de skola, ska bla ganska skönt ändå o ha något att göra på dagarna!;)

O på tisdag fyller min storasyrra år:D


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards