HannamedQ

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Hanna - 8 augusti 2012 20:10

Sail: de finns så mycke minnen o hårt arbete i låten!<3För mig

den betyder mycke ja kommer aldrig o då menar jag aldrig glömma hur vi kämpade med låten!<3

Visst de gjorde ont o ramla men vi fortsatte träna o träna!<3

Jag är så glad över att vi klarade hela numret. Jag va så nervös innan att nåt skulle gå fel...

Men med mina snälla o otroligt duktiga cirkus kompisar så kan de inte gå fel

Låten betyder så mycke för mig de finns för många minnen i den för att liksom bara glömma den!<3


 
  Kommer ALDRIG glömma de här!!!!!<333

Av Hanna - 8 augusti 2012 18:48

Heej nu har jag kommit hem från ridningen o nu ska ja snart äta!;D<3

Jag fick ariel idag!<<3333333333333333333333

De va jätte KUl<3

vi bara skrittade i skogen o tog de lite lugnt<3

O så hade vi ju nya ridläraren!

Han hetter eric o va ganska snäll!!!:D
men nu ska ja gå o äta hejdå!!!!!<33333

 

ariel^^<3

Av Hanna - 8 augusti 2012 13:46

Heej nu sitter ja hos Lisa o vi har faktiskt konstigt nog ätit ben & jerrys!

Först va vi faktiskt hos mig en stund o sen cyklade vi till ica o köpte ben o jerrys mend då blev de så långt till mig så vi hamnade här istället!;D

OM 2 TIMMAR O 45 MIN SÅ SKA JA PÅ RIDNING!! ÄÖNTLIGEN!!

lISA E LITE AVENSJUK MEN JA.......<3

nu ska ja nörda summer paradise så tjaråååå<3

     VÄldigt länge sen hos lisa!!;D

  MIN NYA IDOL!!!<333


Av Hanna - 8 augusti 2012 10:21

Hej hej, igår så va jag med vickan tog bussen dit:D<3

Vi va i deras stall o va först med kajsa ben och jerry!;D<3

O deras häst är sjuk så jag o vickan gick med den på ute o inne plan<333333333

Sen när moster skulle ta han för ja o vickan skulle plocka tistlar så följde han efter mig:')

Sötnos

Vi plockade värkligen MYCKE tistlar som han fick o vart livrädd för haha:')

O idag så ska ja va med min saknade kompis LISA LÅSGÅRDH!<3

O sen ska ja på ridning!<3

O i helgen ska ja packa mycke:D

För ja ska packa till ridlägret som börjar på måndag o så ska ja packa till spanien!<3

Vi ska till spanien i en vecka för att min familj har gjort en "tävling" mot sig själv. ja o ellen skulle springa 10 mil på sommarlovet o mamma o pappa skulle springa 20 mil o om vi klarade de så skulle vi åka till spanien<3333333

Men nu ska ja snart ringa Lisa o kolla om hon e vaken!!!;D<3

så hejdååå<3

 

nån utav dom här hästarna vill ja ha ikväll så nu e de bara o hoppas;D<333 tjarå<3

Av Hanna - 8 augusti 2012 10:21

Hej hej, igår så va jag med vickan tog bussen dit:D<3

Vi va i deras stall o va först med kajsa ben och jerry!;D<3

O deras häst är sjuk så jag o vickan gick med den på ute o inne plan<333333333

Sen när moster skulle ta han för ja o vickan skulle plocka tistlar så följde han efter mig:')

Sötnos

Vi plockade värkligen MYCKE tistlar som han fick o vart livrädd för haha:')

O idag så ska ja va med min saknade kompis LISA LÅSGÅRDH!<3

O sen ska ja på ridning!<3

O i helgen ska ja packa mycke:D

För ja ska packa till ridlägret som börjar på måndag o så ska ja packa till spanien!<3

Vi ska till spanien i en vecka för att min familj har gjort en "tävling" mot sig själv. ja o ellen skulle springa 10 mil på sommarlovet o mamma o pappa skulle springa 20 mil o om vi klarade de så skulle vi åka till spanien<3333333

Men nu ska ja snart ringa Lisa o kolla om hon e vaken!!!;D<3

så hejdååå<3

 

nån utav dom här hästarna vill ja ha ikväll så nu e de bara o hoppas;D<333 tjarå<3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards