HannamedQ

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna - 18 april 2012 15:05

Heej idag på skolan va de nån språk information tror att jag ska välja spanska=) Sen gjorde vi nån teater grupper jga hamnade med rulle erik l o fanny=) Våran teater är väl ganska bra. Om en timme ska jag åka på ridning. o på fredag ska jag ha discot=) Men jag ska inte vara med på rs hoppningen=( Men jag ska vara med på nästa=) Händer väl inte så mycke mer innan hoppas jag kanske kan vara med nån kompis imorn<3 Så sms:a om du vill<3 Hejdooooo

En bild sen julshowen på cirkusen, jag o mina fina kompisar<3 hejdooooo<33 

Av Hanna - 17 april 2012 18:12

Heej, kom nyss hem från farmor o farfar<3 Vi bakade lite o hade mysigt. Igår va jag ju med Lisa o julia. Min vecka ser ut så här:


Måndag: Skola, Lisa julia, Cirkus=)


Tisdag: Skola farmor farfar=)


Onsdag: Skola ridning=)


Torsdag: Skola, kompis kanske=)


Fredag: Skola, Rs hoppning, disco=)


Lördag vet ja inte


Söndag: cirkus 10-13


ganska fullbokad vecka<3 Men de är bra de. Imorn ska jag rida Ariel får se hur de går, för hon "gillar" typ inte att galoppera, eller ja hon vill hellre trava fortare. haha<33 På fredag blir de stressigt först skola sen rs hoppning sen måste jag skynda mig till discot de blir stressigt eftersom jag ska jobba på discot<3 Nu skypar jag med Lina men nu måste jag träna läxan hejdooooooooooo<3333

Av Hanna - 16 april 2012 15:05

Heej sitter hos Lisa o äter chips (pringels) mums. Idag på gympan så ramlade jag o nova o jag fick blå öga o fläsk läpp :(( hon fick några brännsår. Annars har de väl varit helt okej, på fredag är de disco jag ska ha de så kom kom. på fredag ska jag oxo va me på en hopptävling ska försöka hinna med båda<3 jag o lisa gick på ica o hon köpte pringels o jag köpte kinder maxi<3 när vi kom hem till lisa igen så va julia där så nu e hon me oss oxå<3 Ikväll blir de cirkus<33 kuligt<3 Hejdooooooo<33333

Av Hanna - 15 april 2012 17:26

Heej idag skulle jag ju egentligen va med Lina o Alva men alva va tvungen o åka på bd så de vart bara jag o lina vi hade jätte kul. Vi har kollat på en jätte bra video typ 123384638274 gånger haha. Nu kom jag nyss hem o jag har duschat min hund Bingo. Nu luktar han jätte gott. (kommer bild sen) Imorn blir de skola trååk :( Sen ska jag va me Lisa o sen cirkus de blir hård träning =) Sen på tisdag ska jag till tandplågarn på fredag på rs hoppning o på söndag 3 timmars träning med cirkusen. Imorn har vi bara 1,45 timmes träning. <3 

Så såg han ut när han va valp.....

o så ser han ut nu. PS: Lina har tagit den här sista bilden,tack för den fina bilden lina<33 Hejdooo<33    

Av Hanna - 15 april 2012 09:45

Heej igår kväll gick jag till lina o vi kollade på kvällen är din, jag är så sjukt avensjuk på den tjejen som fick träffa one direction<3! Vi hade mysigt o skypade först med Emil o sen va robin också med. När jag kom hem skypade jag först med lina o alva sen med bara lina. Jag somnade kanske klockan 2 tror jag. Idag ska jag va med Lina o Alva vi hittar väl på nåt kul hoppas jag<33 

Minns ni de här?? Hejdoooo<33333  

Av Hanna - 14 april 2012 16:42

Heej nu har Elina precis gått hem<3 Idag har jag o lina gjort en grej sen GICK jag elina o lina till ica, där mötte vi emil o johan rubensson. Sen gick vi till barnens hus sen tog vi bussen hem till elina o hämtade pengar sen åkte vi busss tillbaka till barnens hus där köpte vi lite godis o elina köpte en affish. Sen åkte vi buss hem till mig o kollar på en bra video<33 Ikväll är de kvällen är din o ONE DIRECTION är med<33333333333 Måste se de

    

Mina fina kompisar  <33 Fast Lina ser lite trött ut på bilden haha<33 Hejdoooooo<3333333

Av Hanna - 13 april 2012 19:16

Heej nu har jag precis ätit tacos till middag. de va mumsigt haha<33 Idag åkte jag, ellen, pappa o moa till Mc Donalds o åt lunch mysit o gott. Om 45 min ska jag kolla på let´s dance. Nu plingade de på dörren, undra vem de är. De va farmor o farfar. Hoppas vi ska fika haha. Imorn ska jag va med Lina o på söndag kanske de blir stallet eller nåt annat. Jag får se va de blir. Nu lyssnar jag på lite musik o kollar bloggar. Just de jag har glömt att berätta att i slutet av april ska jag åka på kryssning. ska bli sjukt kul.<3 Men vi ska bara åka till finland. Vi ska åka med Vickan, Alex, Ludde, Wille, Frida, Moster, Thomas, Anna o Jan-Owe. Ska bli så j***a kul. Vickan o alex är mina kusiner, moster o thomas är deras föräldrar. Ludwig (Ludde), Wille o Frida är mina 3männingar o Anna o Jan-Owe är deras föräldrar. Har inge mer o skriva nu så hejdoooo<33333  

Av Hanna - 13 april 2012 15:27

Hej tänkte säga lite sen igår. Igår på kvällen vart jag först rädd sen ledsen. Jag vill inte säga varför för de är lite personligt. Men då är de tur att man har en sån underbar kompis som Lina som hjälper o tröstar. De vart bättre lite senare för jag fick reda på svaret. Som tur va. Tack Lina för att du är en sån underbar o snäll kompis som finns där när jag behöver dig. Du är en av mina bästa kompisar o jag kan lita på dig till 100% Du finns där när jag är ledsen, jag kan berätta allt för dig. Och jag hoppas att du vet att du kan säga/fråga mig vadsomhelst också. Älskar dig<33

Söta fina bästa vän, Men kom ihåg att jag har fler bästisar. Hejdoooo<333  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards