HannamedQ

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna - 13 april 2012 08:25

Heej, om ni undrar varför jag bloggar så tidigt så är de för att Moa väckte mig. Idag vet jag inte vad jag ska göra men nånting blir de väl. Nu ligger jag i min sköna lilla säng o lyssnar på musik, kollar bloggar, bloggar o kollar kläder samtidigt. Igår klockan typ halv 10- kvart i 11 på kvällen läste jag ut en hel bok!<3 Den va jätte bra den heter StallKompisar. Men om de är nån som vill hitta på något idag så sms:a. Har inge mer o skriva nu men de kommer nån bild jag hittade.    haha söta lilla häst, Arrow

Mina favorit hästar Chivas till vänster o Power Pop (Poppe) till höger<3 hejdooooooooo<333333333  

Av Hanna - 12 april 2012 18:46

Just de jag köpte en bikini oxå   Så ser den ut. Jag köpte den på bikbok. hejdoo<33  

Av Hanna - 12 april 2012 18:28

Heej, nu lyssnar jag på lite musik o just nu lyssnar jag på part of me. De är katy perry som sjunger. Jag åt nyss middag. vi åt fisk o potatis ganska gott faktiskt<3 Har fixat en ny bakgrundsbild till datorn o en ny bild till min tidslinje på facebook. (bilderna kommer snart) Imorn vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men jag hittar väll på något. Jag lägger oxå upp bilder på de jag köpte idag.   Min bakgrundsbild

 Tröja monki     Linna hm   Kjol hm  

min nya tidslinje bild<33 Hejdooooo<33

Av Hanna - 12 april 2012 13:19

Hej nu har jag o Lisa precis kommit hem från stan<3 De va jätte kul. Jag köpte ett linne, en tröja, en kjol, en bikini o lunch. Nu sitter vi i mim sämg o chattar på skype med Hilda o Lina. 

hahahaahahahahahahahahahahah<3333 Hejdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo<333333333333333  

Av Hanna - 11 april 2012 19:09

Heej idag kom jag hem från tännäs. Jag åkte till tännäs i torsdags på fredagen så hade vi skotersafari. JAG VANN!! av barnen haha. Hade kul träffade jätte många från släkten. O av en av mina låtsas tremänningar fick jag reda på att jag är en duktig kompis o att jag är stor haha. De va åke som sa de. I lördags hade vi pimpel tävling fick ingen fisk men jag va glad iallafall. Jag fiskade typ inget heller så de va inte så konstigt att jag inte fick nån. Men istället busade jag o vickan med en jätte snäll hund som heter Tor. Vi hade jätte kul. I söndags fiskade vi igen jag fick 3 abborrar (stav) o en röding. <3 På måndagen åkte pappa moa o mamma hem men jag o ellen stannade. Vi sov med våra kusiner i en annan stuga. Vi har haft jätte kul o mysigt. Har precis kommit hem från ridningen oxå. Vi red barbacka. sjukt kul men man fick as ont i rumpan. haha. Jag red Ariel fick en galopp iallafall. Jag anmälde mig oxå till nästa rs hoppning<3 Jag önskade Chivas Poppe o Ariel. Hoppas jag får nån av dom. <3 Imorn skulle jag va med Lina men de värkar som om hon ska vara med Hilda<33 Men de gör inget. Jag kan säkert hitta på något annat<3 hejdoo

Av Hanna - 5 april 2012 14:50

Hej nu har jag precis dushat o kommit hem<33 På skolan kollade vi på en film som hette de brinner den va jätte bra men as läskig. Tok Raine haha. Jag kommer inte blogga förrän tisdag tror jag men får se. hejdooo  de är han där nere som "heter" tok raine

Av Hanna - 4 april 2012 18:22

Heej kom nyss hem från ridningen jag fick ariel<33 Snäll lugn men inte så pigg på galoppen <33 De gick bra o vi ska få rida barbacka nästa vecka<33 Just de innan jag glömmer bort de jag kommer nog blogga imorn men inte till på måndag efter de för jag åker till tännäs<33  De där är Ariel<33 Söööt<33  

Av Hanna - 4 april 2012 14:36

Hej nu har jag precis kommit hem från skolan vi gjorde inget speciellt. Nu äter jag toscakaka o kollar på friendzone. Sen ska jag på ridning. kul!! Hoppas de blir mycke galopp ikväll haha. Har inge mer o skriva mer nu typ hejdooooo<33

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards