HannamedQ

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Hanna - 2 maj 2012 18:35

Heej nu har jag precis ätit nånting, men de va gott!!<333 Jag fick Poppe på ridningen<33 Jag vart as nöjd<33 När ja kom dit såg ja att vickan hade fått lasse oxo! Hon vart inte glad o ella fick chivas!<33 De va en jätte rolig ridlektion, vi travade från början sen galopperade i typ hela lektionen!!<33 De va as kul. Nu skypar ja me Lisa. O hon säger att ja e kompis med nån älg. o lisa JAG ÄR INTE KOMPIS MED EN ÄLG!!<33 Hejdooooooooo<33333333     två fina bilder på poppe o lasse på den andra<33

Av Hanna - 2 maj 2012 14:57

Heej förlåt att ja inte bloggade igår men ja hann inte =( Men jag kan berätta om "lovet" I frådags åkte vi till Stockholm. Vi bodde hos Max Ella o Emma. Emma o Ella är tvillingar 4 åt, o max är 6 år<3 På lördagen så shoppade vi lite, jag köpte två tröjor ett par shorts o ett par jeans<3 Sen hade vi mysigt hela kvällen<3 På söndagen åkte i en finlands färja<3 Til måndagen de va jätte kul!!<33 Men de va 400 dragspelare!!!!!!!!!! De va kul men lite jobbigt. Jag köpte godis o lite sånt ja köpte oxo en angry birds läsk. Den va as god<33 Sen på måndagen va vi på en majbrasa! Alla barn fick en godis påse o en festis<3 mumma<3 haha. Sen åkte vi he på tisdagen =( Men då hade ja cirkus träning!<33 De va jätte kul. o ja kommer längst upp i tyget på 4 steg!! Idag på skolan har vi tränat lite på vårshowen!<3 de va ganska kul. Nu ska ja snart på ridning o de e häst byte!! Jag önskade sabissa o poppe så ja hoppas att ja får nån av dom<33 Hejdoooooooo<333333333333      

Lite bilder <3  

Ovido - Quiz & Flashcards