HannamedQ

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Hanna - 7 maj 2012 17:04

Nu skypar ja med lisa o alice, nu kommer de 2 bilder jag har redigerat på mina fina bästa kompisar<3

 

mina fina kompisar<33  

Av Hanna - 7 maj 2012 16:33

Heej nu kom ja nyss hem från tandläkarn! Jag skulle ju bara dit o rengöra HELA munnen! När jag kom dit tog dom först bort all tandsten sen putsade dom alla mina tänder o sen hade dom på flour lack. Sen visade dom hur jag skulle borsta tänderna så dom blev jätte rena!;)  O så pratade vi lite om min tandställning! O nu fick jag reda på att dom bara ska ta tryck den 11 juni!! tur!! Men jag ska ju få tandställningen LITE senare<3 Ska ändå bli kul o få den fast de gör onte o spänna den o så! Nu får jag inte äta något förrän klockan 5! O klockan kvart över 7 ska ja på cirkus ska bli SÅ kul!!<33 Nu är de ju inte så många träningar kvar tills föreställningarna!<33 O de skulle va jtte kul för mig om ni kom o kollade<33 Dom är 26 27 o 28 maj tror jag<3 O dom börjar snart sälja biljetter. Man kan oxo vinna 2 biljetter på facebook!! Sök på "bara lite till" o där får ni alla instruktioner om ni vill vinna dom!!<33 Nu ska ja redigera lite bilder<3 Hejdoooooo<3333333333

en fail bild på mig<3  

Av Hanna - 7 maj 2012 14:40

Heej nu har jag ätit mellis o en chokladboll<33 Ja kom nyss hem från skolan har inte gjort något speciellt<3 Snart ska ja åka till käftis (tandläkarn) o ren göra min mun hehe! Sen ska ja på cirkus kanske blir ett till lite längre inlägg sen men nu måste ja dra hejdoooooooooo<33333333

Tog bara nån bild<33  

Ovido - Quiz & Flashcards