HannamedQ

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Hanna - 8 maj 2012 18:20

Heej nu lyssnar jag på what makes you beautiful<33 Nu ska ja träna läxan oxo. Imorn på skolan ska vi träna vårshowen!<3 Jag tycker att de är ganska kul!<3 O jag o några till ska träna på en ....<3 Undra hur de kommer gå? Imorn blir de oxo ridning men teori<3 Emilia som går i min ridgrupp trodde att vi skulle lära oss om hästen mat o sånt<3 Men ja vet inte om de blir de<3 O om de är teori ska vi få tårta!<33 För vi har en "regel" i våran ridgrupp, om man ramlar av så ska man bjuda på tårta på nästa teori lektion<3 O Tilda i min ridgrupp flög in i väggen när hon hade Chivas<3 Så imorn blir de tårta<33333 Hejdooooooooo<3333333333


Fiin bild<33  

Av Hanna - 8 maj 2012 15:58

Tjeeeena!<3 Nu kom ja o Lisa precis hem!<3 Efter skolan cyklade vi till donken!<3 Jag tog en sundea (stav) med varm chokladsås o lisa tog en mc flurry med smartis =) Sen cyklade vi hem till mig o nu gör vi ingenting<3 Idag på skolan har vi haft slöjd! fick ingen hjälp så de va inge kul =( Imorn blir de ridning, men de är teori! <3 De är inte lika kul som o rida men de är ju bra ändå<3 =) hejdooooooooooooooo<3333333333333

 

Ovido - Quiz & Flashcards