HannamedQ

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Hanna - 6 maj 2012 19:25

Heej nu har jag precis redigerat några bilder som ni ska få se<33            

Lite bilder jag har gjort<33


Av Hanna - 6 maj 2012 17:09

Heej, nu har jag precis ätit korv med bröd<3 mums. Sen idag har jag inte gjort så mycket ätit en glassbåt, fått choklad i håret o varit på ica maxi<33 På ica maxi mötte jag några kompisar<3 Nu videochattar jag med Emilia (igen)<3 O vi har lika kul som vanligt<333  Om ni har nån fråga till mig så är de bara att kommentera. Men ni kanske är som jag att man inte orkar hehe<3 Men om de blir tillräckligt många vilket jag inte tror så svarar jag i en video<3 Men som sagt ni är nog som jag som inte orkar kommentera<3 Men gör gjärna de de är kul för mig<3 Hejdoooooo<333333

 mig i en konstig hår färg hehe<3

Av Hanna - 6 maj 2012 13:54

Tjäna Tjäna!<33  Nu har jag kommit på att jag läser 11 st bloggar!!<33 Jag läser: godizgrisen.bloggplatsen.se, linabengtsson.blogg.se, hildaamattsson.blogg.se, elismattssoon.blogg.se, tanneryttarna.blogg.se, linnlindkvist.blogg.se, horsesland.blogg.se, novaslifee.blogg.se, alicebackluund.blogg.se, ineverletyoudown.devote.se, alvasuundberg.blogg.se . De är dom bloggarna som jag läser. Hur många bloggar läser ni??

hejdoooooooooooo<3333333333333  

Av Hanna - 6 maj 2012 13:19

Heej, nu ligger ja i min säng o myser. <3 Jag chattar oxo med Alva på skype=) Idag gick ja ut med Bingo o fick träffa Azta o Zaffy, Zaffy o Azta va as söta<33. Sen har ja inte gjort något mer idag<3 ganska skönt egentligen<3 Imorn blir de en tråkig skol dag, o sen måste ja till tandläkarn =(  Jag HATAR tandläkaren. hehe men de måste ju göras. O efter de bli de rolig cirkus<33!! Hejdoooooooo<333333333  

Jag fick Harry, New York o 2 barn<33

Av Hanna - 6 maj 2012 09:46

Heej nu har jag nyss vaknat<3 Jag vaknade av att Moa kollade på Tingeling<3 Tur man har en lillasyrra som väcker en varje dag<3 Igår så videochattade jag med min kompis emilia i 3 timmar hehe<33 Vi hade as kul<3 Idag vet ja inte vad jag ska hitta på<3 Hoppas att de blir nåt roligt<3 Imorn blir de skola TANDLÄKARN o cirkus! Jag måste till tandläkarn för att dom ska ta bort ALLT "smuts" i min mun. De ska dom göra för att jag ska ju få tandställning snart o då måste munnen va helt ren, annars får dom inte sätta dit den! Hejdooooooooooo<3333333333

JAA!! hehe<33  

Ovido - Quiz & Flashcards