HannamedQ

Alla inlägg under maj 2012

Av Hanna - 26 maj 2012 10:20

Heej nu har jag nyss vaknat o nu taggar ja en till cirkus föreställning! Är så sjukt nöjd över hur de gick igår! Undrar om de kan gå bättre idag. Eller kanske ännu mer publik!<3 De är såå kul iallafall o alla är så duktiga! På vägen till cirkusen ska ja köpa godis o lite sånt som ja kan ha med mig!<3 

hejdoooooo kära vänner!<3333

ahahhhahhahah  

Av Hanna - 25 maj 2012 22:35

Heej just nu är jag typ as speedad inte ofta jag är de men nu är jag de! Har precis kommit hem från cirkusen gick så sjukt bra är så jävla nöjd över alla som har vart med o Kamilla som har skrivot hela akt 2! Mamma sa att de va helt fantastiskt, o gissa hur glad jag blev då?<3  a nu är de bara u tagga inför imorn då jag hoppas att de går ännu bättre om de går! Vårat nummer är jag så nöjd med o alla va jätte duktiga! Kommer nog blogga mer imorn bitti innan cirkusen hejdooooooooooooooooooooooo<3333333333333

I LOOOOOVE THAT!!<33  

Av Hanna - 24 maj 2012 18:44

Heej<3 Nu har jag precis ätit! Vi åt pyttipanna med potatis korv o köttbullar<3 Efter Alma hade gått hem gick jag ut o solade<3 Men då kom Moa o sprutade ner mig med vattenslangen!! De va ISKALLT!! Sen så rymde Bingo. Jag vart jätte rädd men dom få gånger han har gjort de har han kommit hem efter typ 5-10 min. Men de gjorde han inte nu o jag blev jätte rädd, så vi ringde polisen! O dom sa att han va på gatan bredvid våran. TUR! Så ja gick o hämtade han o han vart jätte glad när han såg mig<3 Fina älskade hund<3

hejdooooooooooooooooooooooo<333333333

 

ÄLSKAR DIG FINA BÄSTA VÄN!<3  

Av Hanna - 24 maj 2012 16:12

Heej nu har precis Alma gått hem<3 Idag på skolan har vi tränat på vårshowen o gjort lite annat! Inte roligt men ja skolan måste ändå göras! Efter skolan har jag vart med Alma vi har haft jätte kul o vart ute<3 Först solade vi eftersom de är så fint väder o sen lekte vi me moa o bingo ute på gräsmattan<3 Imorn har vi gympa på skolan sen är de PREMIÄR CIRKUSFÖRESTÄLLNING!! Är så sjukt nervös men ja hoppas att de går bra<3 Sen blir de föreställningar hela helgen<3

Hejdoooooooooooo<33333333 nu ska ja äta muffins<3

<3  

Av Hanna - 23 maj 2012 19:06

Heeej, nu har jag precis ätit. vi åt rester sen igår alltså pastasallad!=) Förlåt att ja inte bloggade igår kväll eller efter skolan men ja har inte haft tid. På skolan så har vi inte gjort något speciellt bara haft tråkigt som vanligt! 

Igår kom våran ipad som va hade beställt. En vit med ett blått skal<3 Så ja o ellen har väl suttit ganska mycket med den<3 De gick SUPER på genrepet igår är så sjukt nöjd<3 Nu hoppas ja bara att de går bra på föreställningarna oxo<3 

Men de gör de säkert<3 De gick SUPER på ridningen me!<3 Vi hade hoppning vi hade en bana på 6 hinder<3

Först hoppade vi fram på ett hinder på 49/50 cm ungefär<3 Sen hoppade vi banan. Första gången vi hoppade den hoppade vi typ 40/50 men andra gången så hoppade vi den på 60 cm!<3 De va jätte roligt o de gick så bra<3

Jag galopperade banan efter som att Poppe är så snäll<3 Just de jag kommer kanske inte kunna blogga så mycke i helgen efter som att jag har föreställningar o så<3 O jag skulle bli glad om ni följer mig på instagram<3

hejdooooooooooooooooooo<333333333

en bild på min snälla häst<33  

Av Hanna - 22 maj 2012 14:28

Heej nu sitter jag i soffan o har precis ätit en muffin med kolasås o chokladsås de va faktiskt ganska gott då =)

På skolan hade vi slöjd vi hade Morgan igen!! Han va argare idag! Sen hade vi göra klart timme, o så tränade vi på vårshowen! När vi hade göra klart timme så fick vi göra en egen spotify lista som vi lyssnade på!<3 

Ikväll ska ja på cirkus GENREP! Hoppas att de går bra<3 Imorn ska ja på ridning vi ska ha hoppning!! =D 

O jag har Poppe så de ska bli jätte roligt<3

hejdoooooooooooooooo<33333333333

   

<3    

Av Hanna - 21 maj 2012 19:43

Heej nu har lisa gått hem o jag skypar med henne nu<3Idag har vi bakat missbildade muffins<3 o dom är inte fina o inte speciellt goda hehe<3 på torsdag ska ja va med lina de va ganska länge sen nu<3 hejdoooooooooooooo<3333333333333333333

 

2 bilder på lisa <3  

Av Hanna - 21 maj 2012 14:47

Heej nu sitter ja i min säng o Lisa håller på med min mobil<3 På skolan har vi haft gympa vi hade orientering, jag fick va med alice<33 vi gick vilde o hade kul<3 sen ska ja på utvecklings samtal! Hoppas de går fort. o moa ska följa med :D<3heej jag heterlids, de va lisa som skrev de där! INTE JAG!! nu ska vi snart gå så hejdå<33333

Gooda tider <3  

Ovido - Quiz & Flashcards